.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چه چیزی گردشگری را مهم و نقش آن را قابل توجه می کند؟
اهمیت گردشگری از مزایا و مزایای بی شماری که برای هر کشور میزبان به همراه دارد ناشی می شود. اما اهمیت واقعی گردشگری از طبیعت و نحوه تعریف و ساختار آن ناشی می شود. و این همان چیزی است که ما در اینجا توضیح خواهیم داد. گردشگری به رشد و توسعه کامل یک کشور کمک می کند: یکی ، با آوردن ارزش اقتصادی و مزایای بی شمار. و ، دوم ، کمک به ساخت ارزش برند ، تصویر و هویت کشور. صنعت جهانگردی فراتر از مقاصد جذاب ، به عنوان یک عامل مهم رشد اقتصادی شناخته می شود.
ما درمورد اینکه چگونه گردشگری ارزش اقتصادی (و غیر اقتصادی) به یک کشور می بخشد صحبت خواهیم کرد و توضیح می دهیم که چرا این اهمیت برای هر کشوری بسیار زیاد است. چرا هر کشور به گردشگری نه تنها به عنوان جذب گردشگر بلکه به عنوان بستری که از رشد اقتصادی و توسعه کامل حمایت می کند ، نگاه می کند. چرا اکنون به عنوان شاخص و فشار سنج نه تنها رشد و نمو بلکه عوامل اجتماعی - اقتصادی نیز مورد توجه و اهمیت قرار گرفته است.

در اینجا ما فقط موارد مهم گردشگری را ذکر نمی کنیم. ما واقعاً می خواهیم بدانیم که چرا جهانگردی ، برای کشورها ، اقتصاد و دنیا مهم است. ما می خواهیم دلایل و عواملی را که در حقیقت گردشگری را مهم می کنند ، درک کنیم. برای این منظور باید تعریف و معنی گردشگری و ساختار آن را درک کنیم. این طبیعت ، معنا و ترکیب است که گردشگری را مهم می کند و تمام مزایا و مزایای آن را به همراه دارد.
این درک صرفاً مبنای شناخت و درک ارزش اقتصادی و اهمیت گردشگری خواهد بود. ما خواهیم فهمید که جهانگردی چگونه برای کشورها ، اقتصادها و اهمیت آن برای رشد و توسعه در مقیاس وسیع نقش مهمی ایفا می کند. و فقط در این صورت است که می توانیم اهمیت گردشگری و نقش مهمی را که ایفا می کند ، درک و درک کنیم.

از این رو ، ما 5 عامل اصلی را به شما ارائه می دهیم که اهمیت گردشگری را برای یک کشور ، برای یک اقتصاد ، برای رشد و توسعه ، برای جهان ، و همچنین برای جامعه و طبیعت و محیط زیست برجسته و برجسته می کند.

همانطور که بعدا توضیح دادیم ، درک گردشگری بسیار جالب است. این یک فعالیت است ، یک صنعت است و یک محرک رشد مهم برای یک کشور ، اقتصاد آن و همچنین پیشرفت و نظارت اجتماعی آن است. گردشگری بدون شک ارزش اقتصادی فوق العاده ای برای یک کشور به همراه دارد. این صنعت چندین صنعت را به طور مستقیم و بسیاری دیگر را به طور غیر مستقیم از طریق هزینه های گردشگری لمس کرده و بر آنها تأثیر می گذارد. گردشگری یکی از منابع مهم اشتغال زایی و درآمد ارزی یک کشور است. با توجه به همه اینها ، گردشگری برای هر کشوری اهمیت اقتصادی بیشتری پیدا می کند.

منبع: https://qeshmgardi.com/



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 28 فروردين 1400
.

هیچ راهی بهتر از خرید یک ادکلن جدید برای ایجاد خود در یک دیوانگی بلاتکلیفی وجود ندارد. بین توصیف های بی معنی ، فروشندگان پرخاشگر هنگام تلاش برای راه رفتن شما را خشمگین می کنند و خستگی بینی از پاشیدن رایحه بعد از بوی عطر ، کافی است که هرکسی با ناامیدی دستان خود را بالا بکشد.

بیشتر مردها وقتی عطر ادکلن یکی از اعضای خانواده یا افراد قابل توجه دیگری را دریافت می کنند سفر عطر خود را آغاز می کنند و برای بسیاری از آنها سالها به آن رایحه می چسبند. اما ، برای کسانی که می خواهند رایحه های متناسب با شخصیت یا روحیه آنها را تشخیص دهند ، کل روند می تواند طاقت فرسا باشد ، جایی که جعبه های اشتراک ادکلن وارد می شوند.

با پرداخت هزینه ماهانه ، این خدمات تخصصی مجموعه ادکلن هایی را برای شما ارسال می کند تا نمونه مورد علاقه خود را پیدا کنید. برخی از طریق نمایه ها و الگوریتم ها برای شما نمایه شخصی می کنند ، در حالی که برخی دیگر به محبوب ترین رایحه های طراح دسترسی پیدا می کنند ، بنابراین می توانید خودتان ببینید که این همه هیاهو چیست. بعضی از آنها حتی اگر بطری هایی با اندازه کامل را پیدا می کنید و می خواهید متعهد شوید معاملات تخفیفی به شما پیشنهاد می دهند.

در اینجا محبوب ترین جعبه های اشتراک ادکلن را برای آقایان گرد آورده ایم ، از جمله مواردی که هر یک از آنها را منحصر به فرد می کند و چگونگی یافتن مورد مناسب برای سبک رایحه شما.

  • Best بهترین جعبه اشتراک کلن سال 2021
  • Scentbird: به طور کلی بهترین
  • Scentbox: بهترین تنوع
  • Perfume.com: بهترین بودجه
  • Scent Trunk: بهترین حالت برای متخصصین رایحه
  • اولفاکتیف: بهترین برای ترند ست ها
  • Phlur: بهترین عطرهای تمیز
  • رایحه دبونیر: بهترین برای بچه های شلوغ

بهترین به طور کلی: Scentbird
هنگامی که به خدمات عطر اشتراکی فکر می کنید ، معمولاً Scentbird اولین کسی است که به ذهن شما خطور می کند. این به این دلیل است که در سال 2013 این کانسپت تقریباً پیشگام بود.

بسیاری از کسانی که از آن زمان به بعد ظهور کرده اند ، از مدل کسب و کار اصلی Scentbird پیروی می کنند. برای توسعه مشخصات رایحه خود یک مسابقه برگزار کنید ، رایحه هایی را که می خواهید امتحان کنید پیدا کنید و این شرکت به مدت 30 روز رایحه انتخابی شما را برای آزمایش (هر ماه یک رایحه جدید) به شما ارسال می کند.

Scentbird همچنین در توصیف هر یک از رایحه های خود و نسبت دادن ارزش به ویژگی های مختلف (به عنوان مثال خانواده عطر ، شخصیت ، مناسبت ، فصل ، سطح پیچیدگی و سازگاری) کار خارق العاده ای انجام می دهد. جعبه اشتراک این شرکت حدود 15 دلار در ماه برای شما بازپرداخت می کند ، اما اگر موردی را پیدا کنید که دوست دارید ، می توانید گزینه ای با اندازه تخفیف را خریداری کنید.

Scentbird به خودی خود بیشترین انتخاب را ندارد (در حال حاضر صدها مارک تجاری و بیش از 400 عطر ارائه می دهد) ، اما برخی از موارد مورد نیاز indie را که سایر سرویس های این لیست به آنها دسترسی ندارند ذخیره می کند (امتیازات OG بودن).

 

منبع: https://khoshara.com/



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 28 فروردين 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی