.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

Crapware؛ نگهبان اطلاعات کاربر

رها نیوز :

به گزارش واحد فناوری اطلاعات سایبربان؛ مایکروسافت ابزاری رایگان برای ویندوز 10 ارائه داده است که crapware نامیده می‌شود. این قابلیت معمولاً در سیستم‌های جدید قرار دارد که معمولاً 76% از رایانه‌های اینتل از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.
به‌روزرسانی‌های ویندوز در حال حاضر در وب‌سایت مایکروسافت قرار دارد و به کاربران توصیه می‌شود به‌روزرسانی‌های انجام‌شده را در ماه‌های آینده از وبگاه این شرکت دریافت کنند. اطلاعات قرار داده‌شده در وب‌سایت شرکت شامل وصله‌های امنیتی نرم‌افزار است که پس از دریافت روی سیستم نصب و راه‌اندازی می‌شوند.
مهم‌ترین قابلیت نرم‌افزار این است که تمام برنامه‌های کاربردی مایکروسافت، پس از دریافت فایل و اجرای روی سیستم تمام نرم‌افزارهای موردنیاز کاربر را به‌صورت پیش‌فرض نصب‌ کرده و به شرکت‌های کامپیوتری دل (DELL)، هیولت پاکارد (HP) و لنوو (Lenovo) توصیه می‌کند که سیستم‌های خود را بر پایه این قابلیت‌ها راه‌اندازی کنند.
به کاربران توصیه می‌شود پس از نصب ویندوز شروع به دریافت و بارگذاری فایل‌های جدید ویندوز کنند. همچنین پس از دریافت به‌روزرسانی کاربر قادر به حفظ فایل‌های شخصی است.
پس از نصب و قرار گرفتن crapware روی سیستم، ویندوز قادر به بروز رسانی خودکار برنامه است. با این حال که درگذشته این به‌روزرسانی‌ها با استفاده از کاربر صورت گرفته می‌شد.

این قابلیت به ویندوز و کاربر اجازه می‌دهد تا از تمام نصب‌های انجام‌شده اخیر یک کپی داشته و در مواقع نیاز مورداستفاده قرار گیرد باید به این نیز توجه کرد که این قابلیت قادر به حفظ فایل‌های شخصی روی هارد است.

 

 

 





:: برچسب‌ها: Crapware؛ نگهبان اطلاعات کاربر ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی