.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

از توئیت آخر سرباز فوت شده تا چشم انتظاری پدر برای بازگشت فرزند سربازش+تصاویر

آموزش

 

بسته خبری زیر خبرهای منتشر شده در فضای مجازی در مورد واژگونی اتوبوس حاملان سربازان وطن را در برمیگیرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی ؛  در پی حادثه ای که  در ساعت ۱:۲۰ بامداد چهارشنبه در محور سیرجان  – نی‌ریز رخ داد، یک دستگاه اتوبوس از مسیر خود خارج و به دره سقوط کرد و منجر به کشته شدن 19 سرباز وظیفه بر اثر واژگونی اتوبوس جان باختند. برخی از مسئولین و هنرمندان کشور در صفحات  اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.
تسلیت
تسلیت
تسلیت

برخی اخبار فضای مجازی هم با انتشار عکس های مختلف از پدری که چشم به راه فرزندش است تا خواهری که تصویر آخرین دیدار با برادرش را منتشر کرده است به انعکاس این حادثه غم انگیز پرداختند.

تسلیت
تسلیت

برخی منابع نویسنده توییت زیر را یکی از سربازان فوت شده در حادثه اعلام کرده اند.

تسلیت


انتهای پیام/



:: برچسب‌ها: از توئیت آخر سرباز فوت شده تا چشم انتظاری پدر برای بازگشت فرزند سربازش ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.
2116800.jpg

سلامت و پزشکی

 نام این روبات جالب BlueROV۲ است و برای کاوش در اعماق آب و دیدن دنیای پر رمز و راز دریا استفاده می شود.

شکل ظاهری BlueROV۲ شبیه به یک مکعب است که با داشتن ۶ موتور رانشگر می تواند در زیر آب به راحتی مانور دهد.

از ویژگی این روبات رفتن تا عمق ۱۰۰ متری آب است که می توان از آن به عنوان یک ویژگی قابل توجه در BlueROV۲ یاد کرد.

این روبات دارای کابل بسیار بلندی است که یک سر کابل به بدنه روبات نصب می شود و سر دیگر کابل را می توان به لپ تاپ یا تبلت متصل کرد تا تصاویر ارسالی را با وضوح بالا مشاهده کرد.

همچنین با نصب اپلیکیشن مخصوص این روبات با نام QGroundControl می توان هدایت آن را از طریق لپ تاپ یا تبلت به عهده گرفت.

از ویژگی دیگر BlueROV۲ داشتن سامانه کنترل خودران است که قادر است به صورت مستقل در اعماق آب گشت زنی کند.

در قسمت بالای این روبات لامپ های LED نصب شده که قسمت های تاریک در اعماق آب را روشن می کند تا تصویر برداری به خوبی انجام گیرد.

قابلیت دوربین این روبات اچ دی و ۱۰۸۰p/۳۰ فریم بر ثانیه است.



:: برچسب‌ها: روبات غواص ساخته شد+ عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.

التزام به ولایت‌فقیه به آئین‌نامه شورای‌صنفی بازگشت

 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مطابق گفته وزیر علوم حذف اعتقاد به جمهوری اسلامی و التزام به ولایت‌فقیه و قانون اساسی در آئین‌نامه شوراهای صنفی در حین نگارش مورد غفلت واقع شده که حتما اصلاح خواهد شد.

التزام به ولایت فقیه به آئین‌نامه شورای صنفی بازگشت
به گزارش مشرق، محمدرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون نامه جمعی از تشکل‌های دانشجویی و انجمن‌های اسلامی درباره حذف اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران و التزام به ولایت‌فقیه و قانون اساسی در آئین‌نامه شوراهای صنفی، گفت: با توجه به نامه تعدادی از تشکل‌های دانشجویی در مورد حذف شرط “اعتقاد و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی” در آئین‌نامه جدید شورای صنفی که اخیرا از جانب وزارت علوم ابلاغ شده، در جلسه‌ای با حضور جناب آقای دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  و حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مطابق گفته وزیر علوم این موضوع در حین نگارش این آئین‌نامه مورد غفلت واقع شده که حتما اصلاح خواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تقدیر از هوشمندی و دغدغه تشکل‌های دانشجویی نسبت به این موضوع ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به این دغدغه مقدس ابراز احترام کرده و از تمام اختیارات خود در زمینه بهبود وضعیت علمی و فرهنگی به‌ ویژه در حوزه مقدس علم و  دانشگاه استفاده خواهد کرد.

چند روز پیش تعدادی از تشکل‌های دانشجویی و انجمن‌های اسلامی طی نامه‌ای به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به حذف شرط “اعتقاد و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی” در آئین‌نامه جدید شورای صنفی که از جانب وزارت علوم ابلاغ شده بود اعتراض کرده و رسیدگی به این موضوع را از جانب شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار شده بودند.



:: برچسب‌ها: التزام به ولایت‌فقیه به آئین‌نامه شورای‌صنفی بازگشت ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.

بهانه‌ای برای ناکامی در لیگ برتر نداریم/ می خواهیم «پدیده» باشیم




بهانه‌ای برای ناکامی در لیگ برتر نداریم/ می خواهیم «پدیده» باشیم



لینک



:: برچسب‌ها: بهانه‌ای برای ناکامی در لیگ برتر نداریم/ می خواهیم «پدیده» باشیم ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.

استفاده از تلفن همراه و از دست دادن بینایی

پزشکی و سلامت

 

گوشی تلفن همراه را شب ها هرگز به رختخواب نبرید و در حالت خواب از آن استفاده نکنید چون آسیب های زیادی روی بینایی تان خواهد گذاشت

 کارشناسان هشدار می دهند که استفاده از گوشی تلفن همراه در تخت خواب به حالتی که فرد به صورت یک پهلو خوابیده باشد برای طولانی مدت می تواند باعث بروز نابینایی موقتی شود.

گفتنی است، این نابینایی موقتی زمانی اتفاق می افتد که یک چشم فرد روی بالشت باشد و چشم دیگر به صورت مورب به صفحه نمایشگر که دارای نور زیاد است خیره باشد، در این حالت چشم به صورت خودکار برای تنظیم نور و مشاهده صفحه نمایش، چشم روی بالشت را به صورت موقتی نابینا می کند و فرد با چشم خود که روی بالش قرار دارد چیزی جز تاریکی نمی بیند.

این حالت نابینایی می تواند از یک تا 15 دقیقه به طول بینجامد و فرد با تغییرنور و وضعیت بینایی خود را مجدداً بدست آورد.

با توجه به گستردگی بالای استفاده از تلفن های همراه در سراسر جهان عده زیادی هر روز دچار این مشکل می شوند و برخی با مشاهده این علائم به طور ناگهانی وحشت کرده به اورژانس مراجعه می کنند.

برخی پزشکان بویژه در سالمندان این حالت را حمله ایسکمی گذرا به اختصار TIA یا مینی سکته مغزی تشخیص می دهند و امکان دارد مرتکب خطای پزشکی در تشخیص بیماری شوند.

TIA ، یک علامت هشدار دهنده جدی برای وقوع سکته مغزی است و در صورت بروز علائمی چون نابینایی موقت یک یا هر دو چشم شخص باید سریعاً به پزشک مراجعه کند.

تحقیق در خصوص تفاوت نابینایی موقتی به هنگام استفاده از تلفن همراه و وقوع مینی سکته مغزی توسط پژوهشگران بیمارستان ملی نورولوژی و جراحی مغز و اعصاب دانشگاه لندن انجام شده است.

کارشناسان برای جلوگیری از بروزاین مشکل سلامت توصیه می کنند افراد هنگامی که دراز کشیده اند از تلفن همراه استفاده نکنند، همینطور همیشه در مکان هایی با نور کافی از تلفن همراه خود استفاده کنند.

در صورت بروز نابینایی موقتی اگر مدت زمان آن از 15 دقیقه فراتر رفت حتماً به پزشک متخصص مغز و اعصاب و یا چشم پزشک مراجعه شود.

 



:: برچسب‌ها: استفاده از تلفن همراه و از دست دادن بینایی ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.

اهمیت وجود سالاد در سفره افطار

پزشکی و سلامت

 

 

بهتر است در هنگام افطار از سالاد استفاده کنید و مصرف آن را فراوش نکنید چون سالاد از مواد غذایی سالم تهیه شده است و برای سلامتی تان خاصیت های زیادی دارد

جواد واحدی متخصص علوم تغذیه گفت: استفاده از غذاهای خشک و پروتئینی به هنگام افطار و سحر موجب خشکی دهان و تشنگی در طول روز برای فرد روزه دار می شود.

این متخصص تغذیه در ادامه بااشاره به اینکه فیبر و املاح را می توان در سبزیجات یافت گفت: تمام سبزیجات و میوه های ساده آب زیادی ذخیره می کند و به مرور این آب در بدن فرد آزاد و از عطش در طول روز پیشگیری می کند.

وی اضافه کرد: تنوع سبزیجات در وعده افطار و سحر می تواند آب بدن فرد را به مدت طولانی حفظ و از تشنگی وی جلوگیری کند، سبزیجاتی که شامل کلم پیچ، بروکلی، گل کلم، هویج، خیار که 90 درصد آن آب است ، کاهو ، سبزیجات برگ سبز تیره  که دارای آهن، ویتامین ها و سرشار از کلسیم است همراه با افطار میل شود.

واحدی در ادامه گفت: سالاد یکی منابع تامین فیبر بدن است در وعده افطار و همراه همه غذاها از سالاد استفاد کنید تا در طول روز با کمبود آب مواجه نشوید .

وی تصریح کرد: ازخوردن غذاهای خشک مانند کوکو، کتلت، کوکوی سیب زمینی، غذای  چرب ، شور، شیرین در افزایش تشنگی به هنگام روزه داری بپرهیزید.

؛



:: برچسب‌ها: اهمیت وجود سالاد در سفره افطار ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.

خرید بک لینک دائمی و ایرانی – فروش بک لینک ،بک لینک

۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

۲. بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های ثبت بک لینک گوگل چیست ؟ در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

خرید بک لینک,بک لینک,بک لینک ارزان,فروش بک لینک,بک لینک,بک لینک رنک ۹,بک لینک رنک ۸,بک لینک رنک ۷,بک لینک رنک ۶,بک لینک رنک ۵- خرید بک لینک قوی – خرید بک لینک ایرانی – خرید بک لینک دائمی – بک لینک ارزان

پکیج اول خرید بک لینک

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ ptview.ir 26 4.59/10 15000تومان 35000 تومان
۲ qaravi.ir 25 4.83/10 15000تومان 35000تومان
۳ piichak.ir 31 5.47/10 15000تومان 35000تومان
۴ irangapco.com 26 3.54/10 15000تومان 35000تومان
۵ rahanew.ir 28 5.78/10 15000تومان 35000تومان
۶ persiansurena.com 29 3.45/10 15000تومان 35000تومان
۷ iran3llsharj.com 29 5.01/10 15000تومان 35000تومان
۸ paryavaranmitra.co
12 3.41/10 15000تومان 35000تومان
۹ manabehoghoogh.ir 23 5.03/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ giger.ir 24 5.60/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت  یک ماهه: 150000 تومان سه ماهه : 350000 تومان

 

پکیج دوم خرید بک لینک

 

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ chizdownload.com 33 5.57/10 15000 تومان 35000تومان
۲ berooznews.net 35 5.74/10 30000تومان 50000تومان
۳ toranjnews.com 26 3.34/10 15000تومان 35000تومان
۴ mymusicnetwork.net 17 3.21/10 15000تومان 35000تومان
۵ ۳eotools.ir 20 2.27/10 15000تومان 35000تومان
۶ portalekhabar.com 31 3.31/10 30000تومان 50000تومان
۷ mobileappchef.org 10 3/10 15000تومان 35000تومان
۸ pingpongpay.com
19 3.31/10 15000تومان 35000تومان
۹ iran-travelers.com 21 5.64/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ parscloop.com 25 4.34/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت یک ماهه: 180000 تومان سه ماهه : 380000 تومان

 

هزینه درج لینک در تمامی سایتها ما هیانه 300000 تومان

—————————————————————————————————————

توجه داشته باشید که سایتها قدیمی با خروجی کم و بسیار قوی و بسیار تاثیر گذار میباشند

—————————————————————————————————————-

هزینه درج لینک به مدت سه ماه در تمامی سایتها 700000 تومان میباشد

—————————————————————————————————————–

هزینه درج تبلیغات بنری در تمامی سایتها به مدت یک ماه 400 هزار تومان میباشد



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک دائمی و ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 29 خرداد 1395
.

آموزش تعمیرات ماشین های اداری

آموزش تعمیرات ماشین های اداری برای بخش فنی سازمان ها و محیط های اداری بسیار پرکارامد می باشد. نیازمندی به تجهیزات و ماشین های اداری مختلف مانند پرینتر ، فتوکپی ، فکس ، اسکنر ، شارژ کارتریج ، ریسوگراف ، پلاتر ، دستگاه پول شمار ، دستگاه پوز ، دستگاه حضور وغیاب ، کاغذ خوردکن ، بارکدخوان ، بنر و فکس ، تستر اسکناس ، صندوق فروشگاهی تمامی موجب نیازمندی آموزش تعمیر ماشین های اداری را مطرح می نماید.


آموزش تعمیر ماشین اداری در کامتک

انستیو انفورماتیک کامتک ، دوره های آموزش تعمیر ماشین های اداری خود را در طی گذراندن تخصص های حرفه ای در زمینه آموزش تجهیزات چاپی ، الکترونیکی و غیره میسر نموده است. سازمان های مختلف برای تجهیز نمودن نیروی فنی متخصص خود در زمینه تعمیرات ماشین های اداری، نیازمند برگزاری کلاس های آموزش تعمیرات ماشین های اداری می باشند. از این رو انسیو انفورماتیک کامتک در طی سالیان آموزش خود را به دانش پذیران در زمینه تعمیر ماشین های اداری ارائه نموده است. جزوه های آموزشی بصورت فایل های ویدیویی ، تصاویر گرافیکی ، جزوات درسی ، فایل های تصویری و صوتی در حوزه آموزش تعمیرات ماشین های اداری می باشد که از اساتید حرفه ای در این زمینه بهره گیری می شود. مشاوره و اخذ اطلاعات تکمیلی در خصوص کلاس های آموزش تعمیرات ماشین اداری رایگان و بصورت حضوری می باشد.

 
آموزش تعمیرات پرینتر

آموزش تعمیرات پرینتر

سوزنی، لیزری، رنگی، جوهرافشان

 

آموزش تعمیرات فتوکپی

آموزش تعمیرات فتوکپی

آنالوگ، دیجیتال(رومیزی و ایستاده)، سرویس منوال و کدها

 

آموزش شارژ کارتریج

آموزش شارژ کارتریج

سوزنی، لیزری، رنگی، جوهرافشان

 

 
آموزش تعمیرات فکس

آموزش تعمیرات فکس

پاناسونیک، شارپ، کنون، اچ پی

 

آموزش تعمیرات اسکنر

آموزش تعمیرات اسکنر

صنعتی و خانگی

 

آموزش تعمیرات ریسوگراف

آموزش تعمیرات ریسوگراف

دستگاه های جدید به همراه کدهای مخفی و سرویس منوال ها

 

 
آموزش تعمیرات پلاتر

آموزش تعمیرات پلاتر

تعمیرات بورد و مکانیک دستگاه

 

آموزش تعمیرات دستگاه پول شمار

آموزش تعمیرات دستگاه پول شمار

ایستاده و رومیزی

 

آموزش تعمیرات دستگاه پوز

آموزش تعمیرات دستگاه پوز

اشکالات نرم افزاری و تعمیرات بورد و بخش تغذیه

 

 
آموزش تعمیرات کاغذخردکن

آموزش تعمیرات کاغذخردکن

تعمیرات بورد و مکانیک دستگاه

 

آموزش تعمیرات حضور و غیاب

آموزش تعمیرات حضور و غیاب

تعمیرات بورد دستگاه و اشکالات نرم افزاری

 

آموزش تعمیر بارکد خوان

Your Content Goes Here

 

 

 
آموزش تعمیرات بنر و فلکس

آموزش تعمیربنروفلکس

تعمیرات بورد و مکانیک دستگاه

 

آموزش تعمیرتستراسکناس

آموزش تعمیرتستراسکناس

تعمیربورد و قسمت تغذیه

 

آموزش تعمیرصندوق فروشگاهی

آموزش تعمیرصندوق 



:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 14 خرداد 1395
.

آموزش اتصال به کانکشن در آندروید و مک و آیفون

آموزش اتصال به سرویس کاهش پینگ در سیستم عامل های مختلف

توجه : این آموزش برای سروس تبدیل اینترانت به اینترنت نیز کاربرد دارد

اتصال به سرویس از طریق کانکشن PPTP در آندروید

1. ابتدا وارد قسمت Setting شويد و سپس مراحل را طبق تصاوير زير طی كنيد

اتصال-به-vpn-در-آندروید

اتصال-به-vpn-2در-آندروید

اتصال-به-vpn-3در-آندروید

با انجام این مراحل، وارد صفحه ی جدیدی می شوید که می بایست اطلاعات را وارد کنید :

در قسمت v–p–n name نام كانكشن (نام دلخواه) را بنويسيد : Pingler

در قسمت Set V–P–n server بايد نام سرور را وارد نمائيد:

برای سرویس کاهش پینگ پینگلر : برای دریافت آدرس سرور کاهش پینگ پینگلر با پشتیبانی در تماس باشید یا ایمیل ارسال بفرمایید.

تيك قسمت Encryption را بردارید يعني باید غير فعال باشد. ولي در گوشي هاي مختلف اين مورد متفاوت است اگر پس از انجام كليه اقدامات، نتوانستید به سرویس متصل شوید، اين قسمت را فعال نمائيد.به DNS كاري نداشته باشيد و بگذاريد خالي بماند.

بعد از انجام این موارد، به صفحه قبل برگردید (قسمت V–p–n Settings مطابق تصویر 3) . مشاهده خواهید نمود که زیر عبارت V–P–Ns یک کانکشن جدید ساخته شده . روی آن کلیک کرده و با وارد کردن نام کاربری و پسورد به آن متصل شوید .

اتصال به سرویس از طریق کانکشن L2TP در آندروید

همانند آموزش بالا مراحل را طی کنید. با این تفاوت که به جای انتخاب Add PPTP V–P–N باید Add L2TP/IPSec PSK V–P–N را انتخاب کنید . قسمت V–P–N name و Set V–P–N server را مطابق آموزش بالا انجام دهید .

سپس در قسمت V–p–n Settings ، روی گزینه ی Set IPSec pre-shared key کلیک کنید.

اتصال-به-vpn-L2TP-در-آندروید1

عبارت 12345678 را وارد نمایید

اتصال-به-vpn-L2TP-در-آندروید2

سپس روی Ok کلیک کنید . اکنون گزینه Save را کلیک کنید .

اتصال-به-vpn-L2TP-در-آندروید3

در این قسمت اگر پیغامی مبنی بر اینکه باید پسوردی وارد کنید داده شد، همان پسورد بالا یعنی 12345678 را وارد نمایید . اکنون روی کانکشن ساخته شده کلیک کرده و با وارد کردن نام کاربری و پسورد به آن متصل شوید .

اتصال به سرویس از طریق کانکشن PPTP و L2TP در Iphone , Ipad

اتصال-به-vpn-در-آیفون-iphone-ipad

اتصال-به-vpn-در-آیفون-iphone-ipad2

اتصال-به-vpn-در-آیفون-iphone-ipad3

اتصال-به-vpn-در-آیفون-iphone-ipad4

اتصال-به-vpn-در-آیفون-iphone-ipad5

اتصال-به-vpn-در-آیفون-iphone-ipad6

در قسمت Description نام کانکشن را بنویسید : Pingler

در قسمت Server باید IP سرور کاهش پینگ پینگلر را وارد کنید :

سرویس کاهش پینگ : برای دریافت آدرس سرور کاهش پینگ با پشتیبانی در تماس باشید یا ایمیل ارسال بفرمایید.

در قسمت Account و password باید یوزر و پسوردی که بعد از خرید دریافت کرده اید را وارد کنید

قسمت RSA SecurID باید OFF باشد



:: برچسب‌ها: آموزش اتصال به کانکشن در آندروید و مک و آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 31 ارديبهشت 1395
.

 test1234567887776323



:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 25 ارديبهشت 1395
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی